Cal. Innamen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Sander #MYSL 2 maanden, 4 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #24133

    Anne J
    Bijdrager

    Goedemorgen,

    Even voorstellen.

    Ik ben Anne, 22 jaar, nu een maandje in het bezit van MYSL en het bevalt mij zeker goed. Ik ben 172cm en weeg 75KG. Aangezien ik nu last heb van een blessure kan ik minder sporten als mijn vorige vraag die ik gesteld had. Nu is het ongeveer 3x per week hockey training aangezien meer sporten er nu even niet inzit voor mij.

    De dagen dat ik niet hockey heb ik een kantoorbaan en doe ik vrij weinig met de hoop dat mijn blessure hierdoor snel weer voorbij is.

    de dagen dat ik wel sport zou ik uit moeten komen op de 1755Cal..
    en de dagen dat ik niet sport zou mijn calorieën doel uitkomen op 1211Cal per dag.

    Is het dan verstandig om eventueel ‘sneller’ en een mooier resultaat te krijgen dat ik de dagen wanneer ik niet sport inderdaad die 1211Cal toe te nemen op die dagen. en de andere dagen dus de meerdere calorieën? (uiteraard alleen de dagen dat ik niet stijf sta van de spierpijn haha :P)

    Ben zeer benieuwd wat jullie aanraden hierbij. Aangezien ik persoonlijk wel merk dat het afvallen heel erg stroef gaat. Ben nu zo een 2 weken bezig en de weegschaal geeft nog geen verschil aan met dag 0.

    Momenteel hou ik mij aan de toename van 1755Cal per dag.

    Hoor het graag,

    Alvast dankjewel!!

    – Xo Anne 😉

    #24142

    Sander #MYSL
    Sleutelbeheerder

    Hallo Anne,

    Wat goed om te onthouden is, is dat je lichaam niet naar de calorie inname per dag kijkt, maar naar het gemiddelde. Ik zou dus een wekelijks calorieëndoel uitrekenen en kijken dat je dit per week probeert te behalen.

    Je geeft aan nu wat minder te bewegen door je blessure. Mijn advies is om dan om te kijken of je gewicht stabiel blijft of afneemt, wanneer je je houdt aan de huidige macrodoelstellingen.

     

    Blijf je stabiel in gewicht, dan kun je je dagelijkse doel met 100-150 kcal verminderen. Probeer dit dan weer voor 2 weken en kijk of je nu wel vet/gewicht verliest. Ga niet meteen te laag in kcal zitten, dit is namelijk niet gezond en kan ertoe leiden dat je spiermassa ook zal afnemen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

top
© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X