homepagina Forum Voeding Calorie te kort of calorie overschot

Calorie te kort of calorie overschot

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Sander #MYSL 1 maand, 2 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Yvet Ten dolle
    Bijdrager

Hallo, ik ben Yvet ten Dolle

ik ben 21 jaar en ben nu al enkele jaren aan het trainen. Ik heb me voorgenomen om nu MYLS te gaan toe passen. Alleen heb ik nog een vraag. Ik wil juist graag mijn vetpercentage verlagen en heb begrepen dat ik dan in een calorie te kort moet zitten. Maar voor spiergroei weer calorie overschot.. dit kun je dus niet tegelijk toe passen. Is het dan de bedoeling dat je eerst vet gaat verbranden en daarna spiergroei of?? Wat is slimst want ik heb al aardig wat spiermassa en wat mij altijd tegen hield voor vet verliezen is dat ik bang was mijn rondingen (billen) te verliezen..

ik hoor graag meer van jullie!

groet Yvet!

Sander #MYSL
    Sleutelbeheerder

Hallo Yvet,

Om je vet te verlagen dien je inderdaad in een calorietekort te zitten. Wanneer je de stappen uit het boek volgt zal je merken dat je geen tot nauwelijks spiermassa zal verliezen, aangezien je niet een te extreem calorietekort handhaaft en de juiste macro’s nuttigt. Volgende maand wordt het tweede boek van My Shredded Lifestyle gelanceerd, waar we veel uitgebreider uitleg geven over dit onderwerp. Er staat onder andere een complete gids in die je uitlegt wat je bij welk vetpercentage moet doen en hoe je je spiermassa kunt behouden en/of verhogen, en hoe je je vet kunt verlagen. Veel heeft te maken met je hormonen et cetera.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Forums zoeken

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X