Cheatdays

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rowan 1 maand, 1 week geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Arno
    Bijdrager

Beste,

ik gebruik de my shredded lifestyle methode al een tijdje en ik vind het echt maximaal!

Ik doe zo nu en dan cheatdays ipv refeeddays, zon 1 tot 2 keer per maand. Ik wil richting de 10%bf en ben nu vanaf de 23% gekomen nu rond de 15%. Dus de progressie gaat prima. Tijdens mijn cheatdays eet ik altijd heel veel dan ga ik all in, zon 5000-8000kcal. zou ik hiervoor iets moeten compenseren of gewoon weer direct mn cut cals van 2300kcal in gaan zonder enige compensatie.

Thanks voor alles!

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Arno,

Zo te lezen werkt deze methode (ook met cheatdays) nu prima voor je en dan zal ik dit ook aanhouden. Zodra je stagneert met het afvallen in vetpercentage, kun je het beste op je refeed days de kcal verlagen. Het kan ook voorkomen dat je je dagelijkse kcal doel steeds meer moet verlagen om een nog lager vetpercentage te krijgen, maar meestal speelt dit pas een rol bij 11% of lager.

Overigens mocht je het nu lastig vinden om hiervoor een voeding- en trainingsschema te maken. Wij hebben een handige MYSL App, waar een professionele coach met jou aan de slag gaat om top resultaten neer te zetten!
    Voor meer info klik hier.

Hoop dat ik heb kunnen helpen en succes met je eigen shredded lifestyle 😀

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X