homepagina Forum Voeding Hardgainer

Hardgainer

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Teun Stek 4 weken geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Teun Stek
    Bijdrager

Goedendag,

Ik ben wat je noemt een echte hardgainer. Ik ben 24 september weer begonnen met een (semi) lean bulk. Ik ben ongeveer 178 cm en kom van 61 kilo. Ik eet momenteel 3200 kcal waarvan 160 gram eiwitten en ongeveer 105 gram vet. De rest zou ik koolhydraten moeten eten. (Heb de macro’s een beetje aangepast) nu ben ik vier weken verder en ik ben amper aangekomen. Wat kan ik doen?? Iemand tips om makkelijk meer koolhydraten binnen te krijgen. Ik weet dat het leven  een marathon is en geen sprint, maar iets meer hardlopen dan joggen kan geen kwaad.

groetjes Teun de hardgainer

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi,

Wat voor soort voeding eet je dan elke dag? Gebruik je voedingsmiddelen zoals pindakaas, gezonde olie en andere zaken om het binnenkrijgen van extra kcal makkelijker te maken?

Teun Stek
    Bijdrager

Goedenavond,

ik probeer wel zo flexibel mogelijk te eten. Ik heb het meest moeite met voldoende koolhydraten. Vaak kom ik over mn suikertarget heen, terwijl ik mn koolhydraten niet haal. Een aantal producten die ik veel eet zijn: bananen, eieren, volkoren brood, pasta’s, rijst, shakes, kruidkoeken, muesli, yoghurt, skyr, kiwi, walnoten, tonijn enz. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik in de weekenden ook regelmatig drink en dan niet altijd mijn voedingsdoelen haal…

Groetjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X