Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Periodiek vasten Hoeveel kcal eten en wat over heel dag

Hoeveel kcal eten en wat over heel dag

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rowan 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

c_zoutenbier
    Bijdrager

Hallo mijn naam is Lorenzo en ik wil beginnen met IF.

Nu is mijn vraag alleen ; Wat moet ik eten in 2 a 3 x eten op een dag om toch een goed aantal kcal en macro’s binnen te krijgen op zo’n dag?

kan iemand mij hier een soort schema van sturen.

mij lijkt het erg moeilijk om met 2 a 3 x eten toch aan je kcal en macro’s te komen.

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Lorenzo,

Je kunt vanalles eten met het toepassen van IF om toch aan je dagelijkse kcal te komen. Denk aan:

– Havermout, fruit, whey poeder, melk
    – Boterhammen met kip, kalkoen
    – Banaan met appel
    – Stevig portie avondeten met de juiste voeding
    – Kwark

Vind je het nou echt moeilijk om zelf een voedingsschema te maken, dan kun je ook een voedingsschema laten opstellen met behulp van onze professionele coaches.

Mocht je nog vragen hebben? Let me know!

Groetjes,

Rowan

PeterZwaars
    Bijdrager

Hi Lorenzo,

Hou er ook rekening mee, dat je lichaam zeker 2 weken moet wennen voordat die IF begrijpt en dat het makkelijk is om binnen 8 uur je dagelijkse kcal doel naar binnen te werken 😀

c_zoutenbier
    Bijdrager

Hallo Rowan,

bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn vraag. Toch heb ik nog een vraag:

als ik het goed begrijp eet je tijden IF 3 (het liefst 2) maaltijden op een dag. Als ik mijn kcal behoefte uitrekenen kom ik op zo’n 2500 kcal per dag uit ongeveer. Betekent dit dan dat ik in die 2/3 x eten, die hele 2500 kcal naar binnen moet werken ?

mvg Lorenzo

Rowan
    Sleutelbeheerder

In feite is het niet verplicht om maar 2 of 3 maaltijden te eten, maar bij veel gebeurt dit automatisch als zij wennen aan IF. Je moet gewoon zorgen dat je binnen 8 – 10 uur al je voeding binnenkrijgt of dit nu met 5 maaltijden is of met 3 grote.

Als je gewend bent geraakt aan IF en je eet bijvoorbeeld pas om 1 uur in de middag, dan merk je dat je veel trek hebt en makkelijk een bak met oats en fruit, 3 gekookte eieren en bijvoorbeeld nog een banaan naar binnen werkt.

Probeer het vooral eens uit en kijk over 2 weken hoe het je afgaat en drinke altijd veel water in de ochtend en de rest van de dag.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X