Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Periodiek vasten Intermittent Fasting mogelijke fouten

Intermittent Fasting mogelijke fouten

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Joris van Rossum 6 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ivo huisinga
    Bijdrager

Hallo,

Voor mij is het niet helemaal duidelijk wat je nu wel en niet mag nemen tijdens het vasten. Ze zeggen op moment dat je ook maar enige vorm van voeding binnen krijgt het je vast periode verbreekt en je insuline gehalte <span class=”st”>getriggerd </span>word.

Zwarte koffie, groene thee en water (uiteraard) zeggen ze dat mag. Alleen als ik nu via de MyFitnessPal sommige koffie scan zit hier gewoon kcal, vet en eiwit in. (dolci gusto Lungo)

Op het werk hebben wij bonen koffie maar ook daar zit wat in volgens de app.

Wat is nu veilig te drinken zonder dat je voor “niets” aan het vasten ben.

Kunnen jullie dit uitleggen?

Groet,
    Ivo

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Ivo,

Ik begrijp jouw vraag en deze had ik ook in het begin. Hoe kun je koffie drinken of andere dranken als er toch een paar kcal inzitten. Nu zijn er studies die aantonen dat alles onder de 50kcal je vast niet breekt. Niet iedereen gaat akkoord met deze studie, maar ik vast zelf al wat jaartjes en een aantal koppen koffie in de ochtend heeft geen nadelig effect op het vasten. Zo heeft Merijn en andere personen een nadelig effect van koffie of thee ook nog nooit opgemerkt.

Het is wel beter om schone koffie te drinken, dan dolce gusto en dergelijke, want daar zitten al veel suikers inverwerkt.

Groetjes,

Rowan

Ivo huisinga
    Bijdrager

Top dankjewel!

Joris van Rossum
    Bijdrager

Hi,

Geldt dit hetzelfde voor een zelfgemaakte Pre-workout met:

– Cafeïne

– creatine

– beta-alanine

gemixt met bcaa voor de smaak?

Groet,

Joris

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Joris,

Zolang deze pre-workout gemengd is met water en er zitten geen zoetstoffen in, dan is het in orde!

Groetjes,

Rowan

Joris van Rossum
    Bijdrager

Meng het inderdaad met water, maar in de BCAA zitten volgens mij wel zoetstoffen. Deze is het: https://nl.myprotein.com/sports-nutrition/essential-bcaa-2-1-1/10529280.html

Heb je eventueel andere opties om er smaak aan te geven?

Groet,

Joris

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X