Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Voeding Lean bulk of niet?

Lean bulk of niet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #55935

    Remi
    Bijdrager

    Hoi,

    Na ongeveer een jaartje gym kan ik met trots zeggen dat ik op 17 jarige leeftijd 16kg ben afgevallen en mijn vetpercentage heb weten te verminderen van 32-16%. Ik ben van 94kg naar 78kg gegaan.

    Nu ik bijna 18 word, 1.86m ben en 78kg weeg, wil ik graag weten wat voor soort periode ik zou moeten volgen. Ik heb My Shredded Lifestyle besteld en ik moet zeggen dat het boek mij heel erg bevalt en een weekje tijd heb ingestoken om alles te volgen, met succes. Alleen ben ik wel tot de realisatie gekomen dat ik wel wat spier heb opgebouwd, maar niet veel.

    Is het nu beter als ik nog verder zou cutten, met het protocol van het eerste My Shredded Lifestyle boek, om zo mijn vet percentage op een mooi % te laten komen? Want wellicht kweek ik alsnog wat spiermassa via de manier van trainen en voeding van het boek. Of zal ik nu de komende maanden een minimale leanbulk volgen en wat spier opbouwen en dan volgend jaar rond juli gaan starten met cutten?

    #56268

    Rowan
    Sleutelbeheerder

    Hi Remi,

    Mijn tip voor jou is om nu een lange lean bulk periode te starten tot maart 2019.

    Bereken jouw TDEE op onze tools site. https://www.myshreddedlifestyle.com/tdee-calculator/

    Vervolgens doe je 300kcal bovenop jouw TDEE en test je dit 2 weken uit om te zien of het effect heeft.

    Mocht je niks bijkomen na meer eten van de kcal en macros, dan doe je nog eens 100kcal bovenop de al toegevoegde 300kcal. Let op dat je altijd de bijbehorende macros berekent via https://www.myshreddedlifestyle.com/macro/

    In maart start je een serieuze cut om goed uit te zien in de zomer en met meer spiermassa een lager vetpercentage te bereiken!

    Mocht je er zelf niet uitkomen, dan raad ik online coaching van ons aan via Merijn: https://www.myshreddedlifestyle.com/online-coaching/

    Succes!

    Groetjes,

    Rowan

    #101753

    Jonas De laet
    Bijdrager

    Yow,

    Ik heb juist het boek uitgelezen. Er staat iets in over periodiek vasten om af te vallen moet je dan onder je calloriebehoefte eten, maar kan je periodiek vasten ook gebruiken om in spiermassa bij te komen ? Hoe doe ik dit dan met het aantal callorieinname per dag ? Ik zou eerst graag een paar maanden bulken om daarna te cutten om tegen de zomer scherp te staan.

    Alvast bedankt voor het antwoordt !

    Jonas De Laet
    <p style=”text-align: right;”></p>

    #106722

    Rowan
    Sleutelbeheerder

    Hi Jonas,

    Wij adviseren mensen altijd als ze willen lean bulken, dus met droog vetpercentage iets in spiermassa aankomen, dan kun je beter periodiek vasten toepassen voor je lean bulk en circa 300kcal boven jouw TDEE gaan eten.

    Als je veel kilo’s moet aankomen in spiermassa, dan kun je beter serieus bulken voor een langere periode en geen IF toepassen, omdat je heel veel voedsel op een dag moet binnenkrijgen en het is niet relax om al dat voedsel in 8 uur naar binnen te werken. Ga 500kcal of meer boven je TDEE eten en check om de week wat het effect ervan is op je lichaam.

    Wil je dit door een PRO krijgen uitgelegd, waardoor jij direct goed te werk gaat en dit voor altijd begrijpt, dan check voor online coaching bij Merijn of Vienne: https://WWW.MYSHREDDEDLIFESTYLE.COM/ONLINE-COACHING/

     

    Groetjes,

     

    Rowan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
top

© MyShreddedLifestyle | Algemene voorwaarden | Privacy Policy

X