Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Voeding lust geen groentes en fruit

lust geen groentes en fruit

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rowan 8 maanden, 1 week geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Hoi allemaal ik heb een vraag ik lust zelf geen groente of fruit hoe kan ik dit oplossen als ik wil afvallen?
    in alle voedingsschema’s komen groente en fruit voor ( wat volkomen logisch is) maar helaas lust ik het niet.
    iemand enig idee of tips voor mij

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Patrick,

Buiten het feit dat groente en fruit essentiele onderdelen zijn voor je algehele gezondheid kun je zeker zonder afvallen, maar dan lijkt het mij wel verstandig om dagelijks de benodigde multi-vitaminen pillen te slikken, aangezien je veel vitaminen niet binnenkrijgt door het gebrek aan groente en fruit.

Zorg ervoor dat je TDEE uitrekent op https://www.myshreddedlifestyle.com/tools en dan Boek 1 – TDEE.
    Ga 500kcal onder je TDEE zitten en bekijk dit 2 weken of het effect heeft. Telkens als je een aantal kilo afvalt, bereken je je TDEE opnieuw en trek je daar weer 500kcal af voor je dagelijkse doel.

Mocht je dit nou allemaal niet begrijpen of je vind het lastig om een voedingsschema te maken. Nu kun je nog meedoen met onze NEW YEAR CHALLENGE! Klik op deze link voor meer info 😀

Hoop dat het je lukt!

Groetjes,

Rowan

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X