homepagina Forum Periodiek vasten Niet elke dag vasten

Niet elke dag vasten

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lianne Vrijhoef 2 weken, 2 dagen geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Lianne Vrijhoef
    Bijdrager

In verband met werk red ik het niet om elke dag 14 uur of meer te vasten. In je boek geef je al aan dat je je levensstijl moet volhouden en inpassen in je dagelijks leven. Heeft het vasten zin wanneer je niet consequent elke dag dezelfde tijden van wel en niet eten aanhoudt?

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Lianne,

Mijn naam is Rowan (co-auteur) My Shredded Lifestyle. Niet elke dag vasten heeft wel zin, maar is uiteraard minder effectief als je structureel elke dag doet vasten. Zo doe ik door de week mijn vast routine uitvoeren, maar in het weekend eet ik vaak met mijn vriendin of familie ontbijt, omdat dit gezelliger is. Zo is in het boek beschreven richt de MYSL methode in op jouw leven en ga je niet spiegelen met het leven van bijvoorbeeld Merijn, want dit is niet realistisch voor jouw situatie. Dus vast op de dagen waar het kan en eet normaal op de dagen waar dit beter uitkomt. Zorg er wel voor dat je altijd je dagelijkse macrodoel probeert te behalen!

Groetjes,

Rowan

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Rowan.

Lianne Vrijhoef
    Bijdrager

Hoi Rowan,

Dank voor je reactie. Ga ermee aan de slag.

Ik heb al een laag vetpercentage voor een vrouw (15%). Heel veel hoeft er niet meer af.

Iets meer spieren tonen is wel leuk! 🙂

Vandaar dat ik het toch even ga proberen een tijdje.

Kijken wat het met mijn lichaam doet.

Groeten Lianne

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Forums zoeken

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X