Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Periodiek vasten Opnieuw beginnen maar geen startpunt

Opnieuw beginnen maar geen startpunt

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Martijn Nieland 4 maanden, 2 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Willem Jonkers
    Bijdrager

Hallo Allemaal,

Ik ben vorig jaar ook meer dan enthousiast geraakt over MYSL. Na het enkele maanden gevolgd te hebben ben ik even gestopt vanwege een zware blessure aan mijn rug maar nu dit weer hersteld is en ik weer lekker pijnvrij kan trainen wil ik ook het vasten weer gaan integreren in mijn dagelijks leven.

Ik merk dat ik het lastig vind om een beginpunt te pakken voor wat betreft mijn KCAL behoefte om droger te worden. Hebben jullie tips?

Enkele gegevens van mij:

Lengte : 192m
    Gewicht: 93,6 kg
    Activiteit: Kantoorbaan IT
    Workout: 3-4 keer per week (niet lullen maar beuken!)
    Doel : droger worden met zoveel mogelijk behoud van spiermassa

Ik hoor graag wat qua KCAL behoefte en de verdeling hierin een juiste is om weer te beginnen met MYSL. Mijn eetperiode tijdens het vasten zal weer van 13:00/14:00 tot 21:00/22:00 zijn.

alvast bedankt

W

Martijn Nieland
    Bijdrager

hallo Willem,

Heb je al gekeken wat de calculator op de website zegt? (calculator kan je hier vinden)

Dit kan je al een goed startpunt geven voor je kcal en macroverdeling.

Mocht je toch merken dat je te snel of te langzaam afvalt zul je zelf moeten spelen met de kcal (door koolhydraten toe te voegen of te minderen).

Begin niet pas als je “het perfecte getal” gevonden hebt, het beste kan je gewoon het getal overnemen en gewoon beginnen. Dan zal je al meer resultaat zien dan niks veranderen.

groetjes,

Martijn

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X