Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Periodiek vasten Periodiek vasten vs "Normaal"

Periodiek vasten vs "Normaal"

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rowan 6 maanden, 3 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Ivo huisinga
    Bijdrager

Hallo,

Nog even een vraag, ben nu ongeveer 4 weken bezig met het Periodiek vasten. Maar merk eigenlijk dat ik op hetzelfde gewicht blijf hangen. Terwijl ik nog steeds moet afvallen. Ook haal ik het bij lange na niet om mijn totale kcal binnen te krijgen. Ik moet 2400 kcal dit is al min de 500 en ik zit rond de 1800 per dag omdat ik het niet haal in dat tijdvlak zoveel binnen te krijgen. Heb ook geen honger gevoel of iets dergelijks. Meestal heb ik dit nog over einde van de dag: 46g eiwitten over, 106g koolhydraten over, 4g vezels over, 29g suiker over en 20g vetten over.

Ik weet eigenlijk even niet meer wat te doen? Is het handig om weer even een week of wat het normale schema aan te houden of gewoon volhouden?

Groet,
    Ivo

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Ivo,

Het kan voorkomen dat je je metabolisme verstoord hebt door een te lange periode in een veel te lage cut te hebben gezeten…

Heb je al eens een refeed day toegepast? Het beste is misschien om een periode weer op TDEE niveau te eten en als je hormonen zich hebben gestabiliseerd, dan kun je op een correcte wijze een cut toepassen?

Je kunt altijd een MYSL Coach inhuren om je hierbij te begeleiden. Op deze pagina krijg je KORTING!

Groetjes,

Rowan

Ivo huisinga
    Bijdrager

Hee Rowan,

Thanks voor je antwoord, ja heb al een paar keer een cheat meal gedaan.

Is eventueel ook handig om ook even 2 weken ofzo te stoppen met intermittent fasting?

Andere optie is nog lager gaan met de calorieën?

Groet,
    Ivo

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Ivo,

Dit is een idee. Stop de aankomende 2 weken met IF en eet normaal op TDEE niveau. Kijk hoe je lichaam hierop reageert en ga na deze 2 weken langzaam je kcal met 100 per week verlagen om te kijken of je lichaam het accepteert om dan wel gewicht te verliezen.

Groetjes,

Rowan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X