Samen bouwen aan jouw droomlichaam Forum Trainen Upper/lower gids

Upper/lower gids

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Matthieu 4 maanden, 3 weken geleden.

Terug naar cursus
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Matthieu
    Bijdrager

Hallo, ik heb een paar dagen terug MYSL1 +2 + upper-lower bundel gekocht. Omdat ik mij verder wou verdiepen in fitness. En de meest effectieve manier wil gebruiken om mijn doel te bereiken.  mijn huidige schema
    Ma: Kracht: chest/ triceps    cardio op legen maag 1 uur + abs workout
    Di: Kracht: benen/ onderrug cardio op legen maag 30 min
    wo: Kracht: schouders/biceps /voorarmen cardio op legen maag 1 uur + abs workout
    do: hypertrofiedag :benen / onderrug cardio op legen maag 30 min
    vrij: hypertrofiedag: chest/triceps cardio op legen maag 1 uur + abs workout
    Za: hypertrofiedag: schouders/biceps /voorarmen cardio op legen maag 1 uur
    zo: rust dag.
    (het lijkt best veel op het upper lower guide alleen ging ik op groepen trainen ipv upper lower)

Nu wil ik dus het schema dat in Upper/lower gids staat gaan testen/gebruiken. maar in de gids staat niks over cardio.
    Hoe moet ik dit gaan toepassen met het schema van de gids?
    mijn goal is lean muscle en vetverlies.

Rowan
    Sleutelbeheerder

Hi Matthieu,

De upper/lower workout plan is voor 4 dagen, je kunt altijd 1 extra cardio dag inplannen of je doet op 2 van deze 4 workout dagen een half uur cardio sessie na of voor de workout?

Het komt ook meer op voeding aan voor je doel van lean muscle en vetverlies en cardio is daarbij een extraatje, maar je hebt het niet perse nodig om je doel te bereiken als je voeding echt on point is! Als je cardio kunt inplannen, dan is dit zeker een pre.

Succes!

Groetjes,

Rowan

Matthieu
    Bijdrager

Hey rowan,

Thanks voor het reageren en thanks voor de tips. Ja idd ik heb mij nu beter kunnen verdiepen in voeding door het boek my shredded lifestyle.

groetjes,

Matthieu

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X