homepagina Forum Trainen Upper / Lower gids

Upper / Lower gids

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Sander #MYSL 1 week, 4 dagen geleden.

Terug naar cursus
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Bart Kerkhof
    Bijdrager

Hallo Allen,

Ik heb een vrij onregelmatig werk ritme 5 ploegen diensten.
    Dit houdt in dat ik 2 ochtend diensten 7 tot 15, 2 middag diensten van 15 tot 11 en 2 nachtdiensten van 11 tot 7.
    Hierna ben ik wel 4 dagen vrij. dus eigenlijk duurt mijn week 10 dagen

Nou sport ik het liefst voor mijn middag diensten en de eerste dag van mijn nacht dienst. Dus dat zijn al 3 dagen en dan nog 3 dagen van mijn 4 dagen vrij.

Nou ben ik zeer benieuwd wat er allemaal in dit boek staat. maar ik ben een beetje bang dat dit lastig te combineren met mijn werk en het ritme waar ik in zit.

Dus mijn vraag is is dit wel het goede boek voor mij ?

Alvast bedankt.

Bart Kerkhof

Rowan
    Sleutelbeheerder

Als ik bovenstaande informatie zo lees, dan kan ik met 100% zekerheid zeggen dat het upper/lower e-Book een meerwaarde voor jou als sporter geeft. Het e-Book geeft jou inzicht hoe jij het optimale effect uit jouw workouts kunt halen. Hierdoor ga je strategisch en slim trainen inplaats van zomaar wat oefeningen uit te voeren. Verder krijg je diverse workoutschema’s en andere insight information. Tot nu toe is iedereen laaiend enthousiast over de werking van het upper/lower e-Book!

Arianne Bakelaar
    Bijdrager

Hoi,

is upper/lower gids ook geschikt voor vrouwen?

Sander #MYSL
    Sleutelbeheerder

Hallo Arianne,

De upper/lower is voor zowel mannen, als vrouwen geschikt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Forums zoeken

© Myshreddedlifestyle.com | Alle rechten voorbehouden.
X